ראש הממשלה: "אין יום שזה לא קורה שאני לא חושב על אחי יוני"

    איתי גדסי 3 Comment on ראש הממשלה: "אין יום שזה לא קורה שאני לא חושב על אחי יוני"

    ראש הממשלה ערך שיחה עם אחים שכולים בערב יום הזיכרון, וספיר להם על חווית השכול האישית שלו על אחיו יוני ז"ל ואמר להם, "אנחנו באותו מעגל בדיוק, וצריך לשאוב ממנו כוח, לא ייאוש – כוח. זה לא קל, כי בהתחלה זה רק ייאוש"

    Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu attends a State Memorial service at Mount Herzl, commemorating former Israeli tourism minister and IDF General Rehavam Ze'evi who was murdered in 2001. Ze'evi was assassinated by Hamdi Quran of the Popular Front for the Liberation of Palestine (PFLP). This was one of the few assassinations of an Israeli politician as part of the Israeli-Palestinian conflict. October 29, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ?? ???? ?????? ????? ???? ????? ??? ?????? ?????? ?????? צילום: פלאש 90
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו קיימו אמש מפגש עם אחים שכולים באמצעות שיחת וידיאו, בשיחה השתתפו אליסף פרץ ששכל את שני אחיו אוריאל פרץ ז״ל ואלירז פרץ ז״ל, איילת גומז ששכלה את אחיה דניאל (דני) גומז ז"ל ונטע באלוה ששכלה את אחיה נדב באלוה ז״ל.

    ראש הממשלה נתניהו אמר בשיחה לאחים השכולים: "אני אגלה לכם סוד. אני מקדיש לזה זמן כל יום, ואין יום שזה לא קורה ושאני לא חושב על אחי יוני. אני נזכר בו, אני חושב מה הוא היה אומר, מה היה עושה, כל מי שנמצא במעגל הזה. אנחנו באותו מעגל בדיוק, וצריך לשאוב ממנו כוח, לא ייאוש – כוח. זה לא קל, כי בהתחלה זה רק ייאוש ובהדרגה זה יכול להפוך לכוח ולהרבה תקווה".

    האחים סיפרו על הזיכרונות שמלווים אותם מאחיהם, על סיפורי ילדות משותפים, רגע ההודעה על האובדן וההתמודדות עם השכול. אליסף פרץ אמר שהשנה, עם מגבלות הקורונה, 'נחסכת' ממשפחתו הדילמה הקשה בבחירת הקבר אותו יבקרו ראשון ביום הזיכרון.

    נטע באלוה שיתפה בזיכרונות המשותפים שלה עם אחיה בילדותה וסיפרה כי נדב ז"ל משמש לה תמיד כסמן דרך בחיים. איילת גומז סיפרה על הרגע בו התבשרה על אובדן אחיה והעירה את הוריה כדי לבשר להם את הבשורה המרה, וכן שיתפה בגעגוע שמלווה אותה לאורך השנים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ביבי, עם כל הכבוד לאחיך אתה כבר יכול לשחרר את עצמך וללכת הביתה. מספיק. נמאסת.

    2. 1

      אני מאמין לאנשים עד שהם מועלים באמונתי.לביבי אני לא מאמין לאות אחת.
      ביבי חושב על עצמו בלבד.לא כל יום אלא כל היום.